torsdag 9 februari 2012

Ny blogg - nya möjligheter!

ÄNTLIGEN!
Min förra blogg kraschade, men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och ordnat en ny. Petig som man är är det mycket som ska fixas och trixas med innan det blir klart, men den börjar så sakteliga ta form.
Precis som tidigare kommer det att bli en hel del pyssel, även inredning, trädgård och en del shopping - och givetvis vanligt hederligt vardagsliv!

Dessutom är tanken att jag även ska skaka liv i den gamla bloggen genom att helt sonika lyfta in gamla inlägg som jag känner inte riktigt är redo för byrålådan ännu! :)
Som signatur har jag valt min nya ledstjärna - Carpe Punctum.
Idag vet väl alla vad Carpe Diem står för (fånga dagen), men jag gillar tanken att dra det yterligare lite längre: Fånga ögonblicket! Med andra ord - lev här och nu! På återseende!
_________________________________
Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar