torsdag 5 april 2012

KennyK - Kitty Katastrophe

Oh La La!
SHIIIIIIT vad jag älskar stämplarna från KennyK Collection!
(och nej, jag är INTE sponsrad att säga det heller...) Jag har länge saknat stämplar som är lite balla och roliga att jobba med och inte så "snälla och rara" som i princip alla mina andra motiv är, och så snubblade jag över dessa - ja vad ska man säga?

Först ut att bli ett färdigt kort är då alltså Kitty Katastrophe. Färglagd i röda och svarta skalan med Distress Refill från Ranger, matchad med mönstrat papper från Echo Park & 7Gypsies, cardstock från Bazzill.

Vad tycks?




Övriga dekorationer:
  • Bling från Nellie Snellen
  • Liten charm hittad i gömmorna
  • Biljett - egen tillverkning ;)
  • Häftklammer
  • Garn
  • Scrapper's Floss
  • Svart tuschpenna
  • Fluid Chalk


_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar