lördag 21 juli 2012

Jag har "scrapstinens"...

Japp, så är det! Har inte en klippt i ett papper, stämplat - eller ens gjort nåt nu på över en vecka och jag LÄNGTAR verkligen efter alla mina fina papper.



Allt är huller om buller i mitt fina scraprum, det är lite lågprioriterat just nu att ställa i ordning allt därinne, desto viktigare att se till att vi har ett fungerande sovrum inom ett par dagar. Har sovit på soffan i vardagsrummet en vecka nu, och jag lägger mig snart ner och grinar om jag inte får en riktig säng så jag kan sova och faktiskt VILA mina trötta lemmar efter en arbetsdag med renovering... Har ont precis överallt och är trött så in i själ och hjärta. Men bra blir det! :)


Vi är i alla fall duktiga, och givetvis tycker vi att det är superkul att fixa trots att det är jobbigt! :) Det är en skön känsla att ha gjort allt själva även om vi säkert skulle spara massor med tid och energi på att leja bort jobbet. Det är bara att ladda rätt - och sen fixa! ;)


Lite har jag dock hunnit fixa i scraprummet, men jag är lååååångt ifrån klar - det är mycket sortering och organisering kvar! Jag lovar dock att visa upp resultatet!



Nehepp, nu har jag inte tid att sitta här längre, nu ska jag hugga rollern och måla en vända i "our master bedroom"! :)

_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar