tisdag 2 april 2013

Scraplagret | Tag Book

Jag fick ett gäng Manillatags från Inkssentials i mitt DT-paket som jag direkt visste vad jag ville göra med! Ett litet minialbum med ord som är viktiga för mig här och nu 2013. Lägg sedan till ett härligt gäng med mönstrade papper från kollektionen Place in Time från Graphic45 så kan det ju inte bli fel. Sagt och gjort - och så här blev det:


Den snygga nyckels på bilden ovanför är även den från Graphic45, även chipboardtagen!
Nedan ser man att jag sotat kanterna som vanligt med Ingvild Bolmes Chalk Fluid Edger i färgen Dark Bark.


Till texterna har jag använt stickers från Graphic45, även de från  serien Place in Time.



Fjärilen har jag skurit ut med min Cameo, men det finns även riktigt snygga dies i shoppen HÄR och fina stansar HÄR!


Klockan nedan är en stämpel, en av många man kan köpa på ett helt ark för en billig slant! Till flera av klockorna är visarna lösa så man kan få sina klockor att visa i princip den tid man önskar!


Chipboard blommorna kommer även de från Graphic45, jag har använt dem i lager på lager och både doodlat och limmat blingstenar på dem.



Det fina med minialbum är att de kan handla om precis vad som helst som känns viktigt! Det måste ju inte vara fotoalbum. Det kan vara ett block med fina presentcheckar, en hyllning till en speciell person, en fixa-lista osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar