fredag 7 juni 2013

My golden Memories

Ofta när man scrappar så gör man presenter, men ibland känner man för att göra något till sig själv, då kan en dekorerad box som man fyller med minnen vara en idé, och det är precis vad jag gjort här!


Här ser man framsidan lite bättre...


Bokstavsstickers, de var redan glittriga men jag har lagt på lite extra guldglitter på båda för att förstärka texten. Har även dekorerat med lite olika halvpärlor.


Blommor, blommor, blommor - och pistiller! Några blommor har jag chalkat på, och så har jag knutit fast pärlor på Mizuhiki-snören (tvinnade papperssnören). Har använt limpistol för att fästa allt, så det sitter som berg och håller lääääääänge!


Här ser man det fina tyllbandet med hjärtan som jag gjort en rosett av och knutit ett snöre med pärlor runt istället för en knut på mitten. Har målat några blommor med en skimrande vit akrylfärg för att knyta ihop med basen på boxen som är målad med samma färg.



Kika gärna in hos Annelies & Mians i Västerås om du har vägarna förbi, boxen kommer finnas i butiken över sommaren!

Tack för den här gången! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar