torsdag 17 oktober 2013

Halloween closing in

Nu är det höst. På riktigt. Mörkt, sprakande färger, murrigt och mysigt! Eftersom jag har en hel del läckra Halloweendekorationer i min ägo var jag ju tvungen att göra några kort på temat även om just Halloween egentligen inte är något jag firar själv, jag tycker nog personligen att den mer svenska varianten Allhelgonahelgen är trevligare - men det är jag det! :)
----------------------
Fall is here. For real. Dark evenings, vibrant colors and really cosy! I have a lot of nice Halloween embellishments, so I just had to make a few cards even though I don't celebrat Halloween myself. I prefer the Swedish holiday "Allhelgonahelgen", it's more about remembering our loved ones that past away, not so much about candy and "trick and treats". But that is my personal opinion! :)









Materiallista | Supply List | Hobbyworld Retailers

  • Spellbinders - Grand Calibur Die Cutting Machine GC-001
  • Spellbinders - Nestabilities - Labels Thirty-Two S4-407
  • 3D Foam Squares - White, Variety Pack 01614-10
  • Prima Marketing - Ingvild Bolme - Chalk Edger Branch Bark 891084
  • Bazzill Basics - Cardstock - Classic Black T10-1075 
  • Bazzill Basics - Cardstock - Thunder Trio #1 White T10-1001 
  • Bazzill Basics - Cardstock - Festive T3-370 
  • Basic Grey - Carte Postale Element Stickers CRT-4283 
  • Basic Grey - Carte Postale Collection Pack C-CRT-4281 
  • Basic Grey - Capture Waterfall Theme Pack Carte Postale CPT-4236 
  • Martha Stewart Crafts - Ribbon Loop Punch Around the Page Set 42-60053
  • Martha Stewart Crafts - Carnival Round Icon Stick 48-20198
  • My Mind's Eye (MME) - Lost & Found Halloween Layered Stickers LFH115
  • Marianne Design - Tea Roses Yellow


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar