torsdag 5 maj 2016

Kort x2

Inte ofta jag scrappar numera. Jag säger hela tiden att jag ska ta tag i det, men jag hittar andra mer spännande projekt, så basic papperspyssel får stå lite åt sidan.

För en tid sedan tog jag dock tag i att organisera mitt pysselrum så jag fick bättre översikt över allt jag har, samt fick en hel del utrensat. I samma veva passade jag på att göra två kort enligt nedan. Det översta ett så kallat "bra att ha"-kort som kommer till användning vid passande tillfälle, och det undre blev ett födelsedagskort till min lilla mamma.




Enfärgade cardstock från Bazzill Basics, Mönstrat på det översta kortet från Crate Paper, det randiga på kortet under är American Crafts. Och den mätta lilla underbara musen är givetvis den legendariske House Mouse! Röd glittertejp från Martha Stewart Crafts.

För er som liksom jag älskar retroetiketter från DYMO kan jag tipsa om att dessa går att hitta på Clas Ohlsson, och ni hittar refilltejp till den HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar