lördag 21 april 2012

Jag VANN!

HELT fantastiskt...

Hade fått inlägg i bloggen att jag vunnit - var tvungen att se efter - och japp, så var det... Inte mindre än TVÅ av åtta utmaningar jag deltog i - plus att jag fick högsta totalpoäng och tog hem totalvinsten. Fattar inte att det är sant... *mamma mia*

Första bidraget som vann:


Detta är då min vinst:



Andra bidraget som vann:


Detta vinner jag:


 Och för att jag fick högst totalpoäng vinner jag följande:


Följande mail skrev jag till tjejerna på Scraplagret, visar upp det här för det formulerar på ett relativt bra sätt hur jag känner just nu, och jag är precis för tillfället rätt tom i huvudet och kommer inte på något mer bra att skriva liksom:


"Jösses...

Har kollat varje dag i bloggen och hållit tummarna att jag skulle ha chansen till att vinna nåt, väskan kanske som jag själv blev sjukt nöjd med! (byggde den dessutom i kartong och dekorerade med papper så den ska hålla läääääänge...)

Att jag skulle vinna totalen fanns ju inte på kartan. OJ!

Jag sitter bara och skakar - jag är så grymt glad och stolt och... Allt möjligt. Grinar gör jag visst också?

Jag måste tacka er så jättemycket, skicka gärna vidare det här mailet till samtliga i ert team, för era utmaningar var jättebra varierade och genomtänkta, man var tvungen att klura en hel del på flera av dem - och så var de roliga och inspirerande att jobba med och gav mig flera uppslag för framtida alster. Precis SÅ ska en crop vara!

Dessutom har cropens tävling genererat en plats i Hobbyworlds DT (som jag visserligen redan ansökt till när cropen ägde rum, men jag gissar att mina alster för cropen vägde in eftersom Helena Näslund alltid spanar...) - och dessutom blev jag också erbjuden en plats i Swe Scrapbooks inspirationsgäng - något jag däremot inte frågat efter, men är oerhört glad för.


Hade själv en scrap/kortmakeributik (både webshop och irl) för några år sedan (Belimi) och sen vi var tvungna att stänga ner den har jag tappat stinget och inte tyckt det var så roligt längre - men det här visar ju att jag absolut INTE ska lägga scrapbookingen på hyllan, utan kanske bara lägga i en högre växel! Tack för den insikten - det betyder så oerhört mycket för mig, mer än ni någonsin kan ana! BAMSEKRAM till er allihop - jag är djupt tacksam!


Vänliga hälsningar,


Linda L. Wirenblad (aka Zorcie)
"
_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

4 kommentarer:

  1. Stort Grattis!!!! Underbara alster! =D

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen duktig!! Jag förstår att du vann- dina alster är så fina och du har egen stil. Diggar alla dina alster till croppen. Jag är så glad att jag hittat till din blogg- jag kommer att följa dig och se vad för spännande du kommer att hitta på. Kram Katja

    SvaraRadera
  3. STOOOOORT grattis till en välförtjänt seger!!! :D :D :D

    SvaraRadera
  4. Aaaaw!!! Har ju precis upptäckt vilken kreativ och duktig designer du är, och nu visar du att du är en fantastiskt go person oxå! En värdig vinnare i alla aspekter!!
    Tusen tack för att du var med och jätte tack för ditt mail! Dig ska jag hålla koll på för du är superinspirerande!!! Tack igen!! Och lycka till med dina uppdrag det ska bli roligt att se!!
    Kram!

    SvaraRadera