onsdag 25 juli 2012

Swe Scrapbooking | Kortutmaning v.30

Scrappat för SWE Scrapbook
_________________________________

Veckans utmaning går ut på att använda stickers och etiketter på kortet. Själv har jag under alla år varit mer eller mindre "allergisk" mot stickers av olika slag, allt från bokstavsstickers till figurer. Men nu på senare tid har jag köpt en del månadskit och annat där det följt med matchande stickers, och jag har verkligen sett att utbudet uppdaterats avsevärt och det finns en hel del snyggt man kan komplettera sina alster med!

Vill man göra ett snabbt kort i sista minuten innan en bjudning är det snabbt fixat med en kortbas, några stickers och kanske ett fint band! Jag skulle snabbt bli uttråkad om jag gjorde så varje gång - men ibland måste man tillåta sig att "fuska" lite!

Mitt bidrag för veckan:


_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar