tisdag 11 december 2012

Scraplagret | Smällkarameller

Jag har alltid älskat smällkarameller! De är roliga att göra, de är dekorativa - och så rymmer de något hemligt, oftast något gott! Jag är inte så mycket för silkespapper i allsköns färger, men det jag använt här, ett oblekt, är fantastiskt fint och passar till mycket!

 



Jag har inte dekorerat med så mycket extra krusiduller, tycker att karamellerna är vackrast ganska enkla, särskilt när man valt så vackra papper. Man kan ju välja att hänga dem i granen eller i ett fönster, men mina vill jag ha som bordsdekorationer, så jag har bara knutit rosetter.

MATERIALLISTA
Övrigt
  • Tomma toarullar
  • Silkespapper

1 kommentar:

  1. Jäsiken vilka snygga smällkarameller. Lite skillnad på dem man har fått hem från dagis genom åren. Även om de har varit väldigt fina de med. På ett annat sätt bara. :-)
    Kram

    SvaraRadera