tisdag 15 januari 2013

Scraplagret | Bröllopslayout


En av mina vänner gifte sig i december förra året, med andra ord 2012-12-12, och det blev många underbara bilder på brudparet. En av dem fastnade jag för lite särskilt, så den snodde jag resolut från Facebook, skrev ut - och gjorde en layout i lite försenad bröllopspresent!


Kraftpapper från Bazzill har jag använt som bas, och samtliga mönstrade papper kommer från Pion Designs serie "Play Time". Notpappret är dock bara utrivet från en slaktad psalmbok... I övrigt har jag bara dekorerat med Bo Bunny Country Garden Jewels, en charm, blandade blommor, bokstavschipboards, dymoetikett knypplad spets och wellpapp.

Ni får ursäkta fotokvaliteten, men dagsljuset är det liiiiiite snålt med för tillfället.







Hoppas jag kunde inspirera lite till något framtida projekt! :) Passar på att önska er en trevlig fortsatt vecka, så ses vi igen framöver!

2 kommentarer: