söndag 8 april 2012

PåskCrop hos Scraplagret

Efter lite finurlande är jag då med! Först hade jag bara tänkt hämta inspiration i alla utmaningarna, men då de var fantastiskt roliga beslöt jag mig för att vara med på riktigt!



Utmaning 1 - Hip to be square (LO)

Mitt bidrag nedan:








Utmaning 2 - Skiss (Kort)


Mitt bidrag nedan:


Utmaning 3 - Gör en resväska med mall (Alter)

Mitt bidrag nedan:

Först valde jag stil på väskan genom att välja mina papper att basera allt på:


Sedan var det bara att sätta igång, och USCH vilket meck det var... Men, det var kul - och jag blev också SJUKT nöjd! :)










Nu är det bara fem utmaningar kvar... ;)

_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

11 kommentarer:

  1. Men vilka vackra välarbetade alster du gjort för alla tävlingar. Väskan är ju bara såå läcker!
    Tack för att du är med o tävlar o lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj!!! Här var det smockat med snyggt!!
    Älskar layouten med fyrkanterna! Galet bra!
    Snyggt kort och läcker väska oxå!!
    Kul att du bestämde dig för att låta inspirationen få tala!
    Tack för dina bidrag till scraplagret!

    SvaraRadera
  3. WOW!! Så mycket snyggt!! Underbara grejer!! Gillar ALLT!

    SvaraRadera
  4. Gillar också dina alster för Scraplagrets CC!!

    SvaraRadera
  5. Så mycket snyggt det fanns här!! Väskan, wow!! Och layouten med kvadraterna var ju så läcker, särskilt med det du doodlat i ytterkanterna. Annorlunda och så snyggt! Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera
  6. Vilka heltotroligt fina alster du skapat! Så välgjorda och urläckra!!! Gillar allt jag ser:) Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera
  7. Så jäkla mycket snyggt!!!!!
    Hit kommer jag definitivt tillbaka!
    kram Milo

    SvaraRadera
  8. Din väska är min favorit. Den är så SNYGG och så otroligt perfekt balanserad. Älskar den! :D

    SvaraRadera
  9. Tack för alla fina kommentarer! :) Det var jätteroliga utmaningar och jag har haft en omtumlande vecka och inte hunnit svara alla, men jag är otroligt tacksam för alla fina kommentarer! :)

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsterna!! Du är så duktig, och det var du värd!!

    SvaraRadera
  11. Stooort grattis! det var du värd! jätte snygga alster.

    SvaraRadera